zondag 1 januari 2012

Bibberend en vol liefde 2012 in

Vandaag was 't dan de 1e dag van januari 2012, ik heb een leuke ervaring meegemaakt vandaag en 'n leuke film gezien. Ik kan weer iets afvinken op m'n to-do lijstje en ben weer helemaal in de love mood.





































Mijn vader maakte me 's ochtends vroeg wakker en vroeg of ik mee ging naar Scheveningen voor de nieuwjaarsduik. Eerst twijfelde ik, maar later ging ik toch mee met een vriendin er bij. Ik dacht tenslotte 'dit moet ik een keer gedaan hebben'. Toen we daar waren zijn we in de zee gedoken en 't water was koud, maar viel reuze mee voor de winter. Ik vond het wel even een verfrissende start voor 2012.

Later die middag ben ik met 2 vriendinnen naar New year's eve in de bioscoop geweest. Ik vond 'm echt super leuk en echt 'n aanrader! Natuurlijk zat ik aan het eind weer met tranen in m'n ogen omdat ik het echt mooi vond en er zit ook wel stukjes in die lief zijn of juist helemaal niet. Er spelen leuke acteurs en actrices in en ik zou 'm zeker gaan kijken. Ik geef deze film zeker een 8!

2 opmerkingen:

  1. die film lijkt me zo leuk! xx

    http://itsfashion-bitch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem ook gezien! Die film is idd heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen