dinsdag 12 april 2011

Haar stijlen

Hi girls,
Ik wil jullie vertellen wat ik s'ochtends allemaal doe met mijn haar. Eigelijk heb ik namelijk van mezelf een beetje krullend/slag achtig haar wat best pluizig is. Sinds eind de 1e ben ik begonnen met mijn haar te gaan stijlen. Ik vond mijn haar namelijk echt niet mooi en ik stijlde het ook al soms voor feesten en dat vond ik veel beter. Als ik begin met stijlen maak ik eerst een zeischeiding en kam ik mijn haar goed uit. Daarna smeer ik er altijd Triaction couture van Karaal in, het beschermd je haar tegen de hitte van de stijltang. Mijn moeder heeft hem volgensmij een keer voor me meegenomen toen ze terugkwam van een Welness centrum, ik heb eigelijk geen idee meer welke en waar. Maar als iemand dit product ook wil kan ik het nog wel even navragen aan mijn moeder. Je kan iederegeval heel lang met het flesje doen want ik heb het nu ongeveer een half jaar en ben pas op de helft. Omdat ik bijna iedere dag nu mijn haar stijl breekt mijn haar zoiezo wel af maar dat is ook niet te voorkomen. Ik gebruik de stijltang van het merk Infinity hardware. Ik heb de stijltang een keer van mijn ouders gehad we waren namelijk een keer bij het muiderslot en we gingen daarna ook even in het plaatsje kijken. We kwamen een kapperwinkeltje tegen en ik ging even kijken voor stijltangen omdat ik er naar op zoek was. De kapper legde me uit hoe de stijltang werkte en welke goed was en testte het ook op mijn haar uit. Want ik was best wel bang dat de stijltang niet super goed zou werken omdat ik best dik haar heb en het niet met iedere stijltang te stijlen is. Toen ze het had uitgestest op mijn haar en hij goed werkte hebben mijn ouders hem voor mij gekocht. Ik ben er nu heel blij mee want hij werkt echt heel goed. Er zitten speciale platen in die je ook heen en weer kan bewegen zodat je ook krullen ermee kan maken. Als jullie nog vragen over het stijlen hebben, mogen jullie ze gerust aan mij vragen.


Ciao,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten