woensdag 13 april 2011

Kuisemeisjes oorbellen

Hi girls,
Ik was vandaag met een paar vriendinnen naar de markt geweest bij ons in het dorp en ik zag daar kuisemeisjes oorbellen hangen. Ik vond er een paar er heel leuk uitzien en ging kijken welke er het leukste stond. Uiteindelijk heb ik deze oorbel gekocht:
Eerst wilde ik een hele witte nemen, maar ik dacht voor de zomer is een kleurtje er doorheen ook wel leuk! Ze hadden nog heel veel andere verschillende kleuren en ook zelfs een voor koninginnendag. Ik heb hem gekocht voor 5 euro. Dat is wel een stuk goedkoper dan op de http://www.kuisemeisjes.nl/ site, daar zijn ze namelijk ongeveer 30 euro. Toen ik thuis kwam zat ik na te denken en bedacht ik me dat ik van vroeger ook nog van die nepbloemen had waar je dan een nepboeket bloemetjes van kon maken. Ik dacht nou die gebruik ik toch niet echt ergens voor dus dan kan ik die bloemetjes er vanaf halen en ze afwisselen met deze bloem die nu aan de oorbel hangt.
Ciao,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben zo'n oorbel.
    Als je kijkt op onze blog zie je een foto!


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp die hype niet helemaal goed. Zelf loop ik toch liever met 2 oorringen rond.

    Doe je trouwens al mee aan de winactie?
    Je kan namelijk fimo canes winnen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen