zaterdag 16 april 2011

Busy

Hi girls,
Ik laat de laatste tijd niet zo veel berichten op mijn profiel achter omdat ik het best druk heb. Ik weet ook niet echt waarover ik moet gaan schrijven en wat jullie leuk vinden. Dus als jullie ideetjes hebben of iets willen weten vertel het me dan alsjeblieft (:
Ik ben ook een beetje druk met school omdat ik het 2e jaar havo/vwo doe en ik mijn cijfers allemaal aan het ophalen ben omdat ik aan het begin van het schooljaar heel slecht stond. Nu gaat het heel goed en sta ik gelukkig nog maar een onvoldoende maar ik wil niet meer zoals begin van het jaar staan dus ga ik wel gewoon leren voor toetsen.
Ciao,
Laura

3 opmerkingen:

  1. stopppwee met die blogfg het is hartstikkwe saaai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blog!!
    Ik ga je volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed van je.
    School en studie gaat natuurlijk altijd voor.
    jaja, ook geleerd, hihi.
    Leuk gdedaan.
    Xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen