dinsdag 19 april 2011

Albums

Hi girls,
Ik zat een tijdje geleden het album 'Loud' van Rihanna te downloaden en ik luister nu echt heel vaak haar liedjes. Sommige liedjes op haar album zijn niet zo heel erg bekend maar geloof me die zijn wel echt heel mooi. Ik hou echt van het lied 'Cheers', ik heb hem hieronder neergezet zeker 't luisteren waard. En als je het album ook wilt downloaden, ik download altijd omstebeurt de liedjes op de site; http://www.video2mp3.net/ Heel simpel want je hoeft alleen de link van het youtube filmpje te kopiëren en te plakken en dan gewoon op convert klikken en hij is gedownload. 'T album was al in november 2011 uitgekomen maar sommige liedjes zijn nu pas op de radio. Dit zijn alle liedjes die erop staan;
1. S&M
2. What's My Name?
3. Cheers (Drink To That)
4. Fading
5. Only Girl (In The World)
6. California King Bed
7. Man Down
8. Raining Men
9. Complicated
10. Skin
11. Love The Way You Lie (Part II)


Ik heb vandaag ook nog het nieuwe album 'Love?' van Jennifer Lopez gedownload die deze maand uitkwam en ik moet je zeggen het liedje 'What is love' is echt een super lekker nummer, hieronder heb ik het liedje staan zodat je het zo kan beluisteren. Ze heeft ook een spaanse versie van on the floor op haar album staan wat ook super goed is. Het album is zeker een aanrader want net zoals ik bij het album van Rihanna zei zijn er veel liedjes die je nog niet kende maar die wel super mooi zijn. Ik hoorde trouwens laatst ook op de radio dat Jennifer Lopez is uitgeroepen tot mooiste vrouw van de wereld!

David Guetta heeft ook weer een nieuwe song, ik vind het echt een heel lekker nummer en ik zal hem zeker als ik jullie was even luisteren;
Ik zoek altijd nummers op die nog niet bekend zijn in Nederland en nog niet op de radio te horen zijn want soms zitten er namelijk hele leuke nummers tussen zoals deze bijvoorbeeld. Ik hoor dan pas 3 á 4 weken later ongeveer dat het liedje op de radio is dat vind ik dan altijd wel grappig kan je het al helemaal mee zingen en ik vind het dan ook altijd wel leuk dat jij het liedje al kent! Als jullie meer songs willen die nog niet in Nederland op de radio zijn kun je met het gerust vragen, ik stuur je dan een lijstje met nummer ;)

Ciao,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Wat een HEERLIJK nummer van david guetta! Leuk dat je liedjes laat horen die je hier inderdaad nog niet hoort ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuke nummers!
    die van rihanna is echt goed :)
    leuke blog,
    x

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen