zondag 24 april 2011

The sun is up

Hi girls,
De laatste dagen is het echt heerlijk weer. En soms vraag je je dan wel eens af: wat moet ik nou aantrekken?
Nou ik zal jullie is vertellen wat ik met dit weer naar school aantrek en gewoon in het weekend. Naar school trek ik meestal nu een witte broek of een spijkerbroek aan en een hempje of t-shirt. En in het weekend doe ik nu een kort broekje met een topje aan, maar ik had vandaag bijvoorbeeld een taillerok aan die steeds wijder wordt waarover ik in een eerder bericht al vertelde dat ik die nieuw had gekocht. Ik doe daar gewoon een wit topje op en een hartenketting. Als schoenen doe ik birkenstocks aan of all stars of dsquareds. Ik wil nog heel graag een paar sleehakken en sandaaltjes hebben. En dan kan je dat onder een 's zomers outfit ook heel goed aan. Ik heb nu mijn teennagels en mijn handnagels allebij met de rode nagellak van Catrice gelakt waar ik ook al eerder over had verteld. Ik moet je zeggen het is een goede nagellak en ook goed op te brengen. Je moet wel ongeveer 2 lagen over elkaar aanbrengen en het blijft ook best wel lang zitten. Ik doe nu ook heel vaak de vlecht in waar ik ook al eerder over had verteld. Ik vind de vlecht echt heel handig omdat ik 'm best wel snel kan maken en als mijn haar bijvoorbeeld nat is nog van het zwemmen of de douche of ik heb een bad hairday kan je de vlecht zo indoen. Ik vind dat je met de vlecht echt een zomerse look creeƫrt. Ik ben nu druk bezig om de visgraat vlecht goed onder de knie te krijgen en 'm steeds sneller te kunnen. Als de visgraat vlecht me goed lukt zal ik er nog een bericht over schrijven hoe die moet enzo. Dat is ook een leuk s' zomers kapsel. Ik draag zelf nu met dit weer meestal een van deze zonnebrillen:
























Ik heb deze zonnebrillen gekocht bij de h&m en beide waren ze 5,95.
Ciao,
Laura

4 opmerkingen: