vrijdag 29 april 2011

Vakantie!

Hi girls,
Eindelijk het is vakantie waar we o zo lang op hebben gewacht. Ik ga morgen lekker met het vliegtuig naar Cyprus en heerlijk in de zon liggen. Ik blog dus een weekje ongeveer niet, daarna ga ik jullie wat vertellen over 2 mascara's en een blush die ik vandaag heb gekocht er is namelijk nu 50% korting bij de Kruidvat op alle make-up. Ik heb nu namelijk geen tijd om de foto's erop te zetten en een artikel erover te schrijven omdat ik mijn koffertje nog druk aan het inpakken ben en mijn kamer aan het opruimen. Ik ga in Cyprus ook letten op hun kledingstijl en hun accessoires. Als ik leuke dingetjes daarover te weten ben gekomen of heb gezien zal ik het jullie allemaal vertellen. Natuurlijk ga ik jullie als ik terug ben ook wat foto's laten zien. Jullie allemaal hele fijne vakantie en geniet er van!
Ciao,
Laura

2 opmerkingen: