woensdag 18 mei 2011

Ben ik weer

Hi girls,
Ik ben al weer een tijdje terug van vakantie en heb vorige week ook al niks van me laten horen maar ik had het nogal druk. Ik vond de vakantie super leuk en het was heerlijk weer. Overal mooie palmbomen en lekker zeewater. Elke dag wel even zonnen om toch wat bruiner te worden, maar ik ben natuurlijk ook naar plaatsjes geweest. Ik was in de grootste stad van Cyprus geweest en vond de kledingstijl niet heel anders. Alleen daar zijn ze die temperaturen gewend dus hebben ze met 25 graden nog een lange broek en dichten schoenen aan. Al moet ik je wel zeggen dat het veel warmer aanvoelde. Want ik liep daar rond op mijn Birkenstocks, taillerok en wit hempje. Dus dat was best wel raar dat je daar best wel bloot rondloopt. In het plaatsje Ayia Napa waar we vlakbij zaten met ons hotel is het vooral heel toeristisch, je kan er heel veel neppe merken ook kopen. We waren ook nog een dagje in het Turkse deel van Cyprus geweest en dat is wel heel anders dan het Cypriotische deel. Ze verkopen daar echt heel heel veel nep spullen. En als je even in een winkeltje vraagt hoe duur iets is en je vindt het te duur en loopt weg vragen ze steeds minder geld en dringen ze een beetje aan. Ik heb daar zelf een nieuwe portemonnee gekocht, want ik had eerst nog zo'n hele lelijke van vroeger. Ik heb er ook een ringetje gekocht die je kan uitrekken dus heel handig voor als je 'm om een andere vinger wilt hebben. Ik heb voorderest daar niks eigelijk gekocht. De kleding overal is wel een beetje het zelfde, wel natuurlijk wat anders dan hier. Maar niet doeken ofzo gewoon spijkerbroekjes en shirtjes. In mijn volgende bericht laat ik jullie mijn portemonnee zien en m'n ringetje. Ik laat dan ook mijn mascara's zien die ik voor de vakantie heb gekocht en mijn blush.
Love x

3 opmerkingen:

  1. wow 25 graden en dan toch nog een lange broek ana? lijkt me erg warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haihai
    Ik vind je blog heel leuk Laura!

    xx Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh! Ik wil je spullies wel zien !


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen