vrijdag 22 juli 2011

B'day girl

Hi,
Over twee daagjes ben ik jarig en heb al een filmavond voor vrienden en vriendinnen gehouden. Ik laat een paar dingen zien die ik heb gekregen:
Ik heb twee Bruno Banani luchtjes gekregen, de rode en de roze. Ze ruiken allebij echt heerlijk zeker een aanrader! (roze: 14,- rode: 13,-)

3 badbruisballen, met leuke printjes: zebraprint, leeuwenprint en pantenprint. (geen idee hoe duur)
Een maskertube mangosmaak, heel handig je kunt er tien maskers mee opsmeren en je moet 't van je gezich aftrekken. (5,99)

De ELLE, een heel leuk beachbook om op vakantie te lezen ik heb 'm nog niet gelezen maar 't wordt zeker genieten in de vakantie. (4,99)

Als je wilt weten waar 't  is gekocht kun je me een berichtje sturen en dan zal ik het even vragen. Kunnen jullie trouwens even zeggen wat jullie lievelings geurtje is? Ik heb namelijk ook een bon voor de Douglas gekregen en wil graag een lekker luchtje kopen.

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kados hahahaha.
    De roze is trouwens 14 euro bij Kruidvat haha, en de rode 13 ook bij Kruidvat haha
    (lau hebtrouwens nog een kado voor u)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké ik zal 't gelijk even veranderen. Ahh wat lief hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes, je word verwend (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Elle heb ik ook, leuk tijdschrift! Verder heb je allemaal hele leuke spulletjes gekregen.
    Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen