donderdag 7 juli 2011

I'm back

Hi girls,
Ik heb een tijdje een pauze genomen maar ik ben er weer. Ik vond 't allemaal een beetje te veel worden met mijn school er naast omdat ik goed m'n best moest doen voor de toetsweek. Maar gelukkig ben ik over!!
Ik moest gister m'n cijfers ophalen van m'n toetweek en van de 6 toetsen heb ik 2 onvoldoendes. Ik zat dit jaar voor 't 2e jaar in een havo/vwo klas en moest dus goed mijn best doen om over te gaan op vwo, want dat wilde ik. Omdat ik aan 't begin een slechte start had gemaakt en niet mijn best deed moest ik derest van 't jaar veel meer m'n best doen. Morgen moet ik mijn boeken wegbrengen en volgende week krijg ik mijn rapport met mijn nieuwe klas. Nu heb ik vakantie en ga ik dus lekker verder bloggen. Ik moet nog veel kleding en make-up en accesoires bij m'n berichten zetten met foto's. En ik ga denk ik morgen mijn kamer veranderen, ik wil m'n meubels verplaatsen en ergens anders neerzetten omdat ik dit zat vind. Zaterdag ga ik op hockeykamp tm eind zondagmiddag dus dan kan ik sowieso niet bloggen..














Love,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten