zaterdag 23 juli 2011

Nails

Hi people,
Een tijdje geleden heb ik twee nagellakken gekocht en heb ze allebij uitgetest, ik heb nu de '520 Apropos Apricot' op m'n nagels en heb een keer de '530 Up In The Air' op m'n nagels gehad. Ik vind ze allebij heel erg mooi en toen ik de Apricot op m'n nagels had toen we nog school hadden vroegen veel mensen waar ik 'm had gekocht en welke 't was omdat je 'm niet zoveel ziet. Het blauwe kleurte Up In The Air is ook een heel mooi kleurtje, ik vind 'm zoal op teen als op handnagels mooi staan. Je moet bij beide nagellakken twee keer het op doen. Dan schijnt de Apricot alsnog wel een beetje door je kunt er een derde laagje op doen, maar je moet oppassen dat 't niet te dik wordt. Ze kosten beide 2,99 en zijn van het merk Catrice. Je kunt ze o.a. bij de Kruidvat, Trekpleister en alle andere drogisten kopen. Laat me weten als je een van deze nagellakken heb gekocht of beide wat je er van vindt :)

Links (530 Up In The Air) rechts (520 Apropos Apricot)



















Je kunt hier zien hoe 't op je nagels zit

Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten