zondag 24 juli 2011

B'day and my accessoires

Hi,
Eindelijk ik ben jarig! Vandaag komen wat opa's en oma's en ga ik lekker taart eten. Ik zal jullie nu ook vertellen wat ik altijd om m'n nek aan sieraden heb hangen en om m'n hand en pols heb zitten.


Ik heb de 'n tijdje geleden van een goede vriendin (Michelle zie haar blog ook: http://www.gurlsruntheworld.blogspot.com/) een armbandje van 't merk Jacky gehad in 't roze. En voor m'n verjaardag heb ik de zwarte en de witte erbij gekregen. Ik krijg ook nog de blauwe en de groene. En ik vind 't heel leuk om ze om m'n pols te hebben omdat ze in allemaal verschillende kleurtje zijn.

 
Deze houten rekbare armbandjes heb ik ook om in de kleuren zwart en donkerbruin. In 't donkerbruin had ik met allemaal budda's en de zwarte met allemaal Christelijke dingen. Ik hoorde van vriendinnen dat als er nog maar een zo'n stickertje die erop zit per hout blokje erop zit je 'm in het vuur moet gooien en je een wens mag doen. En de laatste die overblijft dan je beschermengel is, maar het is aan jou of je het moet geloven. Ik heb deze armbandjes niet om omdat ik gelovig ofzo ben want dat ben ik niet, maar ik vind ze wel leuk!

 Ik heb twee vriendschapskettingen om de linker is met Michelle en de middelste is met Dominique. Ik doe ze soms allebei om soms een van de twee en soms helemaal niet. De drie ringen die je rechts ziet heb ik laatst bij de V&D gekocht en heb ik nu ook altijd om. Het zijn drie losse ringetjes met een vogeltje, een roosje en een diamantje erop en die doe je gewoon naast elkaar om.

Laat me ook weten wat jullie omhebben en waarom jullie het omhebben en of er een speciale betekenis aan vast zit?
xoxo

2 opmerkingen:

  1. nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    over je vraag: sorry dat ik zo laat reageer ik was op vakantie. Maar hoe je dat met dat lees verder knopje doe. Als je een bericht maakt dan staat er ergens boven aan een knopje en dat knopje ziet er zo uit: een Witt knop met daar tussen in zit een opening met een beetje tandjes ertussen in ofzo haha. Het is een beetje moeilijk uit te leggen.. Ik hoop dat je het snapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik zou hem maar niet verbranden (heb je voor niks de armband gekocht)
    x

    BeantwoordenVerwijderen