vrijdag 19 augustus 2011

Back!

Hi girls,
I am back, ik was drie weekjes op vakantie naar frankrijk. Twee weken naar 't zuiden en ongeveer een week in west midden frankrijk. Tumblr_lq4gxp3ybb1qg9c90o1_500_large
In 't zuiden was heerlijk weer (30 graden). Ik heb daar heerlijk liggen zonnen en beetje gechilt met mensen. Daarna gingen we naar west midden frankrijk, daar was 't wel minder weer en de camping was ook een stuk minder. We gingen toen fietsen en kastelen bezoeken ook minder dan die twee weken daarvoor, maar toen had ik 't leuk gehad. De kastelen waren mooi en de hoeveelheid fietsen viel best wel mee. We gingen ook vroeger dan geplant weg, dat kwam omdat 't niet meer zo mooi weer was. Uiteindelijk heb ik een hele geslaagde vakantie gehad en kan ik nu weer bloggen. Ik hoop dat jullie vakantie ook leuk is/was!

Lots of love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten