zondag 21 augustus 2011

Honey 2

Vandaag was ik met m'n beste vriendin naar Pathe Arena gegaan en zijn we naar de film 'Honey 2' gegaan. Het gaat over een meisje waarvan haar passie dansen is. Ze was uit een hele bekende dansgroep gestapt omdat ze daar steelden enzo.. Ze ontmoette een andere groep en uiteindelijk ging ze daarbij dansen, zij was 't grote voorbeeld bij die groep en hielp hun beter te worden. 'R kwam een danscompetitie waar zij aan mee deden en haar oude groep waarbij zij zat ook. Wie zou hier uiteindelijk gaan winnen? Je kunt 't zien in de bioscoop. Zeker een aanrader als je van dansen houdt. 'T was me onder de film trouwens opgevallen dat Audrina van The Hills in de jury van de danscompetitie zat. Hieronder kun je de trailer van Honey 2 bekijken als je geinterreseerd bent.
Laat me weten als je 'r bent geweest en of je 't een leuke film vond?
Ciao x

1 opmerking:

  1. dat lijkt me echt een hele leuke film!
    ik ben morgen jarig, dus misschien ga ik die wel opzeten. ben benieuwd (:

    BeantwoordenVerwijderen