woensdag 24 augustus 2011

Hair accessoires

Elke dag maar op nieuw je haar doen, maar soms wil je ook iets anders. Van stijlen tot krullen, van opsteken tot los. Ik vertel jullie meer leuke zomerkapsels en gewone kapsels.

Om te beginnen, linksboven hebben we de haarband met bloem. Heel leuk voor in de zomer om in te doen en de bloem bijvoorbeeld een beetje schuin op je hoofd te dragen. Ik heb 'm voor 2,- gekocht bij de v&d, hij was in de aanbieding. Midden en rechtsboven hebben we een rode en witte losse bloem die je als speldje vast kan zetten naar achteren bijvoorbeeld. De rode bloem heb ik gekregen en komt van de primark en was 2,- ongeveer, en de witte bloem komt van de h&m en was ongeveer 2,- uit m'n hoofd. Links onder hebben we de witte haarband die kun je gewoon in doen, ook heel leuk is met een accessoires erop zoals veertjes of 'n strik enz. Ik heb deze haarband met 3 andere haarbanden in een gekost en 't kostte ook iets van 2,- bij de New Yorker. Midden en rechts onder zie je speldjes, kun je leuk een plukje mee naar achter steken of twee plukjes daar gebruik ik meestal de rechter speldjes voor, omdat ik best wel dik haar heb en dat andere speldje houdt dat minder goed. Ik vind deze speldjes alleen best duur. Voor 4 speldjes betaal je 3 รก 4 euro, terwijl je ze ook snel kwijt raakt. Ik heb laatst Gucci elastiekje van een vriendin gekregen nog voor m'n verjaardag en heb zelf Burberry elastiekje gekocht en Louis Vuitton daar kun je ook een staart mee maken, met een leuk fashionable elastiekje :)
Bye xo

1 opmerking:

  1. Hee! Super leuke accessoires! En een super leuke blog!! Ik volg je! volg je back??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen