zondag 28 augustus 2011

Ik was vanaf zaterdag ochtend tm zondag avond in Amsterdam, bij m'n oma. Ben zaterdag eerst met d'r naar de Albert Kuyp markt geweest daarna gingen we naar Utrecht en 's avonds in Utrecht gingen we naar gtst live. En zondag gingen we naar Madame Tussaud.


Heb een lekkere wintersjaal gekocht (10,- euro) en een dun sjaaltje met doodshoofden erop (wit met groen en 5,- euro). Ook heb ik weer zo'n gelovigenarmbandje gekocht waar ik in een eerder bericht al over vertelde (2,50 euro). Ik heb van m'n oma een leuk shirt met doodhoofd erop met amerikaanse vlag erdoorheen gekregen (32,50 euro). Zelf heb ik nog toen we later op de dag naar Utrecht gingen omdat we die avond daar een gtst live optreden hadden. Bij de h&m een trui gekocht, grijs met rode letters (24,95). We zijn in Utrecht ook lekker naar de Starbucks geweest, ik was 'r zelf nog nooit eerder geweest. En ik hoorde allemaal verhalen dat 't lekker was enzo, dus uiteindelijk geproefd. Ik had espresso met witte chocolade d'r doorheen en slagroom erop ik moet je zeggen het was HEEEEERLIJK!! Ik begrijp nu wat iedereen bedoeld met dat 't zo lekker is enzo, want 't klopt! In de avond hebben we lekker wat gegeten bij 'n wok restaurant en om 8 uur waren we bij gtst live. Eerst mochten we de allereerste aflevering die na de vakantie komt al zien, super spannend was de aflevering. Daarna mocht 't publiek vragen aan hun stellen en vertelden ze dingen over zichzelf. En zongen ze live 't lied 'Jij' van Rikkie, Lucas enzo. 't Was heel erg leuk om mee te maken en ik kreeg ook nog een goodiebag. Vandaag ben ik met m'n oma naar Madame Tussaud geweest en dat was ook heel leuk, met allemaal poppen op de foto's geweest en zeker de moeite waard op heen te gaan! Ik blog jullie morgen alle foto's van m'n nieuwe kleding, sjaaltjes en armbandje.
Bye, xx

5 opmerkingen:

  1. oehhh, zet je ze nog even op de foto!
    Echt cool!
    Wil je alsjeblieft meedoen met onze GIVE away meedoen.
    Je kunt twee paar sieraden WINNEN.
    je hoeft geen bloglovin te hebben (:

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej,
    ga je het nog op je blog zetten??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. over 5 dagen sluit de give away!
    Ben je nog wel online op blogger?
    heb je het drukkk met school zeker, haha!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He lief,
    ga je nog fotootjes plaatsen,
    en why plaats je never meeer een blog.
    haha ik ook niet hoor, fv geen krachten meer voor.
    maar ik ga t wel weer doen vakantie shoplog enzoooo.
    leuk blogje heb je hoooor.
    X love Michelle <3

    BeantwoordenVerwijderen